fot. Stadion Chojniczanka Chojnice / mkschojniczanka.pl/

Klub MKS Chojniczanka Chojnice na swojej stronie internetowej wydał komunikat i poinformował o nietypowej akcji „Grosze dla MKS-u”. Klub grający w 2 lidze daje możliwość, aby kibice wsparli Chojniczankę. Co trzeba zrobić?

Dzięki współpracy z naszym sponsorem platynowym firmą Chojnet uruchomiliśmy nową usługę „Grosze dla MKS-u”. – czytamy na stronie mkschojniczanka.pl

Aby wesprzeć klub należy wybrać numer 52 335 50 00, pozostając na linii, automatycznie stajesz się sponsorem klubu MKS Chojniczanka Chojnice. Za każdą minutę połączenia na konto klubowe wpłynie 1 grosz. Czym dłużej będzie trwało połączenie, tym większe wsparcie dla klubu.

No właśnie, czy znajdą się chętni, którzy będą chcieli na linii spędzić np. kilka godzin?

Jak wyglądają koszty?Koszt połączenia jest taki sam jak na normalne numery stacjonarne (większość pakietów abonamentowych ma rozmowy na stacjonarne za darmo bez limitu). Korzystanie z tej usługi nie dodaje numeru do jakiejkolwiek bazy dzięki czemu użytkownik może być pewien, że nie będzie otrzymywał żadnych telefonów zwrotnych ani innych treści marketingowych.

Usługa wciąż jest w budowie i treść jaka się na niej pojawia będzie stopniowo aktualizowana i poszerzana. – czytamy na stronie klubu.

W komentarzach na Facebooku możemy przeczytać różne opinie na temat tej próby wsparcia drużyny. Niektórzy wyliczają – „Będąc 24 godz. na linii przez cały rok, klub zarobi 5256 zł. Biznes życia”.

Tak, bo akurat mam czas na zablokowanie sobie telefonu na godzinę żeby wpłacić na MKS 60 groszy – napisał kolejny z internautów.

STARTUJE LIGA NARODÓW | ZAREJESTRUJ SIĘ I ODBIERZ BONUS

PIERWSZY ZAKŁAD DO 100 ZŁ BEZ RYZYKA

„Czemu masz zajęte? Nie mogę gadać bo dzwonię do MKS Chojniczanka” – czytamy dalej.

Wklejono również prześmiewczego mema z napisem – „Grosz do grosza i będzie kokosza”. No właśnie, ile tak naprawdę klub zyska i jakie będzie potencjalne wsparcie w ramach akcji „Grosze dla MKS-u”?

Oby udało wynegocjować się większe sumy za minutę rozmowy, niż tylko 1 grosz. Jak czytamy na stronie EkstraklasaTrolls.pl, „to pierwsza taka akcja związana ze wspieraniem klubu za pomocą połączeń telefonicznych.” W przeszłości przykładowo Lech Poznań prowadził akcję ze wsparciem dla swojego klubu, jednak polegała ona na wykupowaniu voucherów. Po jego zakupie otrzymywało się dwa razy tyle do wydania na bilety lub karnet.

Chojniczanka Chojnice w pierwszej kolejce w ramach II ligi wygrała pewnie 4:2 na własnym stadionie z Pogonią Siedlce. Kolejny mecz już 5 września na wyjeździe z Olimpią Grudziądz.

Źródło: mkschojniczanka.pl/ / Ekstraklasa Trolls

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj