Po 27 latach sponsor znika z koszulek utytułowanego klubu!
przez Dariusz Oles
W życiu pewne są trzy rzeczy: śmierć, płacenie podatków i reklama Pirelli na strojach Interu Mediolan. Tak oczywiście mógłby pomyśleć każdy kibic, który chociaż trochę interesuje się klubową piłką w Europie. Sprawa od poniedziałku wygląda jednak trochę inaczej i można śmiało napisać, że skończyła się pewna epoka.
Dyrektor generalny Pirelli, Marco Tronchetti Provero poinformował w rozgłośni Rai Gr Parlamento, że marka zniknie ze strojów mediolańskiego klubu wraz z końcem obecnego sezonu. Provero dodał również, że firma będzie kontynuowała współpracę z “Nerazzurri” – Jesteśmy w trakcie rozmów z Antonello, Marottą oraz innymi ważnymi osobami Interu. Nie będziemy już sponsorem i znikniemy z klubowych koszulek, ale nasze relacje z nimi będą w dalszym ciągu kontynuowane – przyznał.
Pirelli widniało na koszulkach Interu nieprzerwanie od 1995 roku. W kuluarach mówi się, że zniknięcie znanego sponsora wiąże się z rebrandingiem klubowego herbu, który ma zostać zaprezentowany w ciągu kilku najbliższych tygodni.
Źródło: Rai Gr Parlamento
- Książulo odrzucił gigantyczne pieniądze! Kosmiczna oferta za walkę we freakach
- Kołecki odradza Szpilce starcie w stójce. Wskazał, jak zawalczyć z Wrzoskiem
- Ferrari ostro o Łaszczyku! Ujawnia kulisy nieudanych negocjacji w sprawie rewanżu
- Karasiowi grozi bardzo surowa kara! Tak może zakończyć się wpadka z dopingiem!
- Alan atakuje Pasternaka! Krytykuje jego występy w klatce