
Po 27 latach sponsor znika z koszulek utytułowanego klubu!

przez Dariusz Oles
W życiu pewne są trzy rzeczy: śmierć, płacenie podatków i reklama Pirelli na strojach Interu Mediolan. Tak oczywiście mógłby pomyśleć każdy kibic, który chociaż trochę interesuje się klubową piłką w Europie. Sprawa od poniedziałku wygląda jednak trochę inaczej i można śmiało napisać, że skończyła się pewna epoka.
Dyrektor generalny Pirelli, Marco Tronchetti Provero poinformował w rozgłośni Rai Gr Parlamento, że marka zniknie ze strojów mediolańskiego klubu wraz z końcem obecnego sezonu. Provero dodał również, że firma będzie kontynuowała współpracę z “Nerazzurri” – Jesteśmy w trakcie rozmów z Antonello, Marottą oraz innymi ważnymi osobami Interu. Nie będziemy już sponsorem i znikniemy z klubowych koszulek, ale nasze relacje z nimi będą w dalszym ciągu kontynuowane – przyznał.
Pirelli widniało na koszulkach Interu nieprzerwanie od 1995 roku. W kuluarach mówi się, że zniknięcie znanego sponsora wiąże się z rebrandingiem klubowego herbu, który ma zostać zaprezentowany w ciągu kilku najbliższych tygodni.
Źródło: Rai Gr Parlamento
- Jakub Wikłacz zapewnia: “I ja i Robert jesteśmy gotowi wskakiwać na zastępstwo”
- Kogo Don Diego nie chciałby w turnieju FAME 26? Mistrz GROMDY z żartobliwą odpowiedzią
- Max Holloway wprost o swoich planach: “Chcę wygrać z Poirierem i walczyć o pas UFC”
- Kto zarabia najwięcej w KSW? Lewandowski wskazał konkretne nazwiska
- Paddy Pimblett o walce z Ilią Topurią: “Każdy ignoruje jego słabe strony”