Czwartek, 15 Maja, 2025

Mateusz Borek skomentował sprzedaż PPV gali KBN15: Szpilka vs Różański – “To jest prawdziwy i solidny wynik. Najlepszy od czasu…”

Mateusz Borek radzi Arturowi Szpilce, co ma zrobić, gdy przegra z Różańskim: "Jeśli przegra, to niech kupi..."
Fot. Artur Szpilka i Mateusz Borek, Instagram
Opublikowane 1 czerwca 2021, 17:58
przez Przemek Krautz
0
0
Brak komentarzy

Promotor Andrzej Wasilewski tak jak zapowiedział, za pośrednictwem swoich social mediów podał wyniki sprzedaży gali Knockout Boxing Night 15 w Rzeszowie.

Wydarzenie było kilkukrotnie przekładane, a kibice czekali z niecierpliwością, głównie za sprawą hitowego pojedynku wieczoru. W main evencie Artur Szpilka zmierzył się z Łukaszem Różańskim o pas WBC International w kategorii bridger. To właśnie te zestawienie przyciągnęło najwięcej widzów.

Zgodnie z przewidywaniami kibiców i bukmacherów, pojedynek zakończył się zwycięstwem mniej doświadczonego Łukasza Różańskiego, który najpierw kilkukrotnie posłał na deski Artura Szpilkę, a następnie znokautował już w pierwszej odsłonie.

Na karcie walk znalazły się także inne emocjonujące zestawienia, w tym również freak fighty. Między innymi znany z gali MMA VIP czy FAME MMA Szymon Taxi Złotówa zmierzył się z Fit Dzikiem. Jeśli chodzi o starcia sportowe, main event poprzedziły dwa pojedynki o pas.

W pojedynku o tytuł IBF Intercontinental wadze półciężkiej Paweł Stępień w 5. odsłonie przez TKO pokonał Denebe Diaza. O ten sam pas, tylko w kategorii junior ciężkiej Mateusz Masternak zmierzył się z Adamem Balskim. Po fantastycznym pojedynku zwycięstwo trafiło na konto bardziej doświadczonego Mastera.

Według informacji przekazanych przez Andrzeja Wasilewskiego sprzedano 27,886 dostępów PPV. Jak przyznaje promotor, jest to wynik zadowalający, zwłaszcza bez pomocy partnera telewizyjnego, który w głównej mierze zajmuje się promocją wydarzenia.

Zgodnie z obietnicą – w sprzedaży bezpośredniej (direct) sprzedaliśmy 27,886 ppv, ta liczba delikatnie wzrośnie, bo można dalej wykupić gale i obejrzeć z odtworzenia – napisał promotor w mediach społecznościowych.

Wynik skomentował Mateusz Borek, który przyznał, że jest to najlepiej sprzedająca się gala od czasu Polsat Boxing Night: Noc Zemsty w Częstochowie, na której w 2018 roku Tomasz Adamek zawalczył z Joeyem Abellem o mistrzostwo Polski.

To jest prawdziwy i solidny wynik. Najlepsze PPV w boksie od czasu Adamek vs Abell. Wtedy 43 tysiące. Z jednej strony partner telewizyjny, z drugiej cena 40 PLN i więcej w kablówkach. Wpływ z 25-30.000 dostępów, to kwota w Polsce nieosiągalna z tytułu licencji telewizyjnej za galę – napisał Borek.

Źródło: Twitter

Podoba Ci się ten artykuł?

Zostaw ocenę
0
0
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments