Piątek, 29 Marca, 2024

Prezes Stali Mielec zabrał głos po kontrowersyjnej ofercie pracy w klubie: “Marketing TOP”

fot: YouTube
Opublikowane 7 czerwca 2022, 12:19
przez Jakub Barabasz
0
0
Brak komentarzy

W poniedziałek Stal Mielec w swoich mediach społecznościowych zamieściła ofertę pracy na dwóch klubowych stanowiskach. Rzecz w tym, że miała to być praca…w formie wolontariatu. Całą sprawę skomentował już prezes klubu – Jacek Klimek.

Internet zawrzał po umieszczeniu przez Stal Mielec kontrowersyjnej oferty. “Praca z perspektywą pełnego etatu w przyszłości” szybko została wyśmiana przez internautów.

Zespół z Podkarpacia szuka obecnie grafika/fotografa oraz pracownika administracyjnego/działu marketingu. W sieci nie zabrakło więc głosów osób, które mają kwalifikacje na te stanowiska, lecz poczuły się urażone taką ofertą pracy.

Po sieciowej burzy spowodowanej szokującym ogłoszeniem klubu głos w tej sprawie zabrał prezes Jacek Klimek. Postanowił on poprzeć pomysł klubu.

“Dziękuję wszystkim, którzy nadesłali swoje CV. Mam nadzieję, że z grona 26 kandydatur ktoś dołączy do nas. Tylko 10 dni miłego wolontariatu i szansa na ekstraklasowy etat. Dzięki za promocję tego komunikatu lepiej nie mogliście tego zrobić. Marketing TOP – napisał na Twitterze.

W ogłoszeniu, które zostało zamieszczone w klubowych mediach w poniedziałek, nie zawarto informacji o “10 dniach wolontariatu”. Nie wiadomo czy to był pierwotny zamysł, czy może to tylko zagranie mające na celu ostudzić emocje i wybielić nieco klub.

Swój komentarz w tej sprawie wydał również europoseł Tomasz Poręba, który na co dzień angażuje się w działanie Stali.

“Widzę duży rechot pod tym komunikatem. Różni znawcy futbolu w formie. Ha,ha,ha. Stal Mielec dbając o każdy grosz, zanim kogoś zatrudni, chce najpierw sprawdzić, czy ktoś się do roboty nadaje i wybrać najlepszych. Rzeczywiście nienormalne i dziwne bardzo. Śmiejcie się z siebie dalej” – napisał w swoich social mediach.

Źródło: Twitter

Podoba Ci się ten artykuł?

Zostaw ocenę
0
0
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments