Wtorek, 17 Września, 2024

Clout MMA odpowiada na reklamacje! Niezadowoleni kibice domagają się innego rozwiązania

Fot. Clout MMA
Opublikowane 15 listopada 2023, 08:38
przez Przemek Krautz
1
2
Jeden komentarz

Federacja Clout MMA odpowiedziała na reklamacje niezadowolonych widzów. Internauci jednak nie są zadowoleni i domagają się innego rozwiązania sprawy.

Clout MMA zawiodło po raz kolejny. Przy okazji pierwszej gali pojawiły się gigantyczne problemy, a większość osób, która wykupiła PPV, nie była w stanie obejrzeć wydarzenia na żywo. Federacja tłumaczyła to atakami hakerskimi i w ramach rekompensaty przekazała darmowe kody na drugą edycję.

Sprawdź kurs w Superbet

3 755 zł bonusu na start w Superbet! Wysokie kursy, dwa freebety na początek i atrakcyjny pakiet powitalny.
Kod promocyjny FANSPORTU
Hazard może uzależniać. Graj tylko u legalnych bukmacherów. Gra u nielegalnych jest zabroniona i grozi konsekwencjami prawnymi.

Federacja odpowiada na reklamacje

Niestety również i tym razem nie było możliwości obejrzenia gali na oficjalnej stronie Clout MMA. Podobnie jak w przypadku pierwszego wydarzenia występowały problemy z dostępem do strony oraz transmisją. Federacja wyjaśniła, że jest to wina zewnętrznej firmy, która zajmowała się streamingiem.

Ogromna liczba osób zapowiedziała złożenie reklamacji i przekazała, że nigdy więcej nie wykupi Clout MMA. Poszkodowani domagali się zwrotu pieniędzy, jednak w poniedziałek federacja zaczęła wysyłać wiadomości o przekazaniu kodu na trzecią galę.

Twitter zalały wpisy niezadowolonych użytkowników, którzy zamierzają odwołać się od reklamacji, gdyż chcą otrzymać całą kwotę. Co więcej, część z nich złożyła również skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który przygląda się całej sprawie.

Podoba Ci się ten artykuł?

Zostaw ocenę
1
2
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
???
???
10 miesięcy temu

Dziwne bo mi wysłali ze dostane zwrot kasy

WIDEO