Sobota, 14 Grudnia, 2024

Słaba sprzedaż KSW 100!? Włodarze liczyli na znacznie lepszy wynik

Fot. KSW
Opublikowane 25 listopada 2024, 08:34
przez Przemek Krautz
0
0
Brak komentarzy

Znamy wyniki sprzedaży gali KSW 100. Nie takich rezultatów spodziewali się włodarze, którzy liczyli na zdecydowanie więcej.

16 listopada w Gliwicach obyła się jubileuszowa gala KSW 100. Rozpiska była naprawdę ciekawa, na karcie walk znalazły się trzy starcia mistrzowskie, a także występ Arkadiusza Wrzoska oraz main event pomiędzy Mamedem Khalidovem i Adrianem Bartosińskim.

Sprawdź kurs w Superbet

3 755 zł bonusu na start w Superbet! Wysokie kursy, dwa freebety na początek i atrakcyjny pakiet powitalny.
Kod promocyjny FANSPORTU
Hazard może uzależniać. Graj tylko u legalnych bukmacherów. Gra u nielegalnych jest zabroniona i grozi konsekwencjami prawnymi.

Znamy wyniki sprzedaży

Sportowo wydarzenie stało na naprawdę wysokim poziomie. Była to też pierwsza gala KSW po zmianie platformy streamingowej z Viaplay na Canal+. Włodarze liczyli na iż to, że nazwiska na karcie oraz oferta nowego partnera przyciągnie masę kibiców.

Najpierw dyrektor sportowy Wojsław Rysiewski stwierdził, że celuje w co najmniej 150-200 tysięcy sprzedanych dostępów:

Znam wyniki Mameda z przeszłości i też wiem, ile osób ogląda gale w Viaplay, tu jest nawet cena niższa. Widząc, jakie jest zainteresowanie w tej chwili, w ostatnim tygodniu, biorąc pod uwagę, jak duże to są nazwiska, jak mocno zaangażował się Canal+, nic nie wskazuje na to, aby Mamed miał zrobić gorszy wynik niż zwykle.

Z kolei współwłaściciel federacji Martin Lewandowski wskazał jeszcze wyższy wynik. Przyznał, iż 200 tysięcy to dobry rezultat, ale on chciałby, aby ostateczna liczba była dwukrotnie większa. Przy 400 tysiącach byłby usatysfakcjonowany.

– 200 tysięcy subskrybentów Canal+ to bardzo dobry wynik. 200 tysięcy na PPV to dobry wynik, nie bardzo dobry. Liczę, że przy tej gali będzie dużo większy. Jakby sprzedaż była dwukrotnie większa, to by było coś, co by mnie satysfakcjonowało od strony biznesowej 

Okazuje się, że obaj panowie przestrzelili. Dziennikarz Artur Mazur z portalu WP Sportowe Fakty i kanału Klatka po klatce ujawnił, jaki wynik naprawdę udało się osiągnąć. Dwa wiarygodne źródła miały potwierdzić, iż łącznie PPV i dostępów w Canal+ sprzedano nie więcej niż 120 tysięcy.

Podoba Ci się ten artykuł?

Zostaw ocenę
0
0
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

WIDEO