Piątek, 19 Kwietnia, 2024

Content Arena nowym partnerem Ekstraklasy. Co to oznacza dla polskich klubów?

ekstraklasa logo
fot. sport.onet.pl
Opublikowane 14 stycznia 2021, 06:37
przez Dariusz Oles
0
0
Brak komentarzy

Zarząd PKO Ekstraklasy zimową przerwę w rozgrywkach postanowił wykorzystać na poszukiwania nowych partnerów biznesowych, którzy mają pomóc w dotarciu z transmisjami do jak największej liczby odbiorców. Jedną z firm, która ma pomóc w realizacji tej misji jest Content Arena.

Nowy partner Ekstraklasy, jest dostawcą oprogramowania ułatwiającego obrót sportowymi prawami mediowymi. Narzędzie związane z promocją rozgrywek, ma pomóc sprzedać prawa do transmisji na rynku zagranicznym. – Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z różnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów – zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów – powiedział, cytowany przez sport.onet.pl, Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Content Arena znana jest ze swojej współpracy z niemiecką Bundesligą oraz włoską ligą koszykarską Lega Basket Serie A.

Lukas Zajancauskas, dyrektor strategii i rozwoju biznesu Content Arena, dodaje. – Content Arena z wielkim zadowoleniem rozpoczyna współpracę z polską Ekstraklasą – nie możemy się doczekać wykorzystania naszej wiedzy technologicznej do usprawnienia i digitalizacji procesów związanych ze sprzedażą praw mediowych Ekstraklasy.

Obecnie Ekstraklasa transmitowana jest w 17 krajach.

Źródło: sport.onet.pl

Podoba Ci się ten artykuł?

Zostaw ocenę
0
0
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments