
Content Arena nowym partnerem Ekstraklasy. Co to oznacza dla polskich klubów?

przez Dariusz Oles
Zarząd PKO Ekstraklasy zimową przerwę w rozgrywkach postanowił wykorzystać na poszukiwania nowych partnerów biznesowych, którzy mają pomóc w dotarciu z transmisjami do jak największej liczby odbiorców. Jedną z firm, która ma pomóc w realizacji tej misji jest Content Arena.
Nowy partner Ekstraklasy, jest dostawcą oprogramowania ułatwiającego obrót sportowymi prawami mediowymi. Narzędzie związane z promocją rozgrywek, ma pomóc sprzedać prawa do transmisji na rynku zagranicznym. – Jak pokazuje doświadczenie, naszą ligą interesują się kibice z różnych krajów. Cały czas szukamy więc możliwości zaistnienia na nowych rynkach. Content Arena to innowacyjna platforma, która szybko się rozwija i pozyskuje kolejnych partnerów – zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Obecność na niej wpisuje się w naszą strategię zwiększania zasięgu i dostępności rozgrywek w coraz większej liczbie krajów także za pośrednictwem zewnętrznych partnerów – powiedział, cytowany przez sport.onet.pl, Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Content Arena znana jest ze swojej współpracy z niemiecką Bundesligą oraz włoską ligą koszykarską Lega Basket Serie A.
Lukas Zajancauskas, dyrektor strategii i rozwoju biznesu Content Arena, dodaje. – Content Arena z wielkim zadowoleniem rozpoczyna współpracę z polską Ekstraklasą – nie możemy się doczekać wykorzystania naszej wiedzy technologicznej do usprawnienia i digitalizacji procesów związanych ze sprzedażą praw mediowych Ekstraklasy.
Obecnie Ekstraklasa transmitowana jest w 17 krajach.
Źródło: sport.onet.pl