wtorek, 27 września, 2022
Strona głównaBoksRozczarowujące wyniki sprzedaży PPV "Canelo" vs. "GGG" III! OGROMNE straty finansowe organizatorów

Rozczarowujące wyniki sprzedaży PPV „Canelo” vs. „GGG” III! OGROMNE straty finansowe organizatorów

W minioną sobotę Saul „Canelo” Alvarez zgodnie z przewidywaniami kibiców i ekspertów wypunktował Giennadija „GGG” Gołowkina i zachował wszystkie najważniejsze pasy mistrzowskie w kategorii super średniej. Walka, która miała być hitem wzbudziła o wiele mniejsze zainteresowanie widzów, niż spodziewali się tego jej organizatorzy.

Jeszcze przed wyjściem obydwu pięściarzy do ringu, wielu obserwatorów uważało, że ten pojedynek w 2022 roku nie ma większego sensu. Blisko 41-letni Gołowkin od trzech lat nie prezentuje już takiej formy, jak w swoim najlepszym okresie kariery.

Na dopełnienie trylogii kibice czekali cztery lata i jak się okazało, tak długi czas pomiędzy drugim i trzecim starciem spowodował, że zgodnie z oczekiwaniami starzejący się Kazach nie pokazał się z tak znakomitej strony jak poprzednio. Kibice spodziewali się, jak będzie wyglądał ten pojedynek, przez co nie wykupili dostępu do gali tak licznie, jak podczas starć w 2017 i 2018 roku.

Sprzedaż PPV do trzeciej walki spadła o połowę

Uznany amerykański ekspert pięściarski Dan Rafael ujawnił, że wyniki sprzedaży PPV na terenie USA są grubo poniżej oczekiwań. Według jego informacji wyniki zakupu dostępu do walki numer 3 wyniosły pomiędzy 550 000 a 575 000 przyłączy.

Suma ta obejmuje także abonentów platformy DAZN, która transmitowała to wydarzenie. Subskrybenci musieli zapłacić za możliwość oglądania gali dodatkowe $64,99. Pozostali widzowie musieli wydać 20 dolarów więcej, co oznacza kwotę $84,99. Szacunkowe dane wskazują, że wyższą cenę poza DAZN zapłaciło ok. 200 000 widzów.

Liczby wskazują, że walka „Canelo” vs. „GGG” III sprzedała się niewiele lepiej niż pojedynek Meksykanina z Dimitrijem Biwołem. Starcie Alvareza z Rosjaninem wykupiło łącznie 520 000 widzów. Ceny były wówczas niższe i wynosiły $59,99 dla subskrybentów i $79,99 dla pozostałych klientów.

Wyniki sprzedażowe obydwu walk były dalekie od liczb wygenerowanych przez starcie „Canelo” z Calebem Plantem (800 000 kupionych przyłączy), a także od ilości sprzedaży dostępów pierwszych dwóch walk Meksykanina z Kazachem. Obydwa pojedynki pokazywała stacja HBO, która niedługo potem zrezygnowała z transmisji zawodowego boksu. Ostatecznie sprzedali oni odpowiednio 1,3 mln oraz 1,1 mln przyłączy.

Źródło: danrafael.substack.com

Google News
Obserwuj w News i bądź zawsze na bieżąco!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Politykę Prywatności oraz obowiązują Warunki Korzystania z Usługi.

Najnowsze